De Paște prin curte

Chiar dacă a fost sărbătoare, am pus aparatul foto la muncă. Am prins și soare și ploaie. Și mi-am amintit de ce e primăvara anotimpul meu preferat.

 

6 Responses to “De Paște prin curte”

  1. roberts Says:

    frumoase poze:) frumoase si delicate.

  2. Andrei Says:

    chiar profi pozele… buna treaba…

  3. Mihaela Alexandrescu Says:

    Foarte frumoase pozele. Si la mine primavara e anotimpul favorit.

  4. Prin curte…în mai « Jurnal. Simplu jurnal Says:

    […] total diferit față de pozele de acum o luna. În loc de flori, sunt fructe. În plus, ne-am jucat și cu puii de pisică. Am […]


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

