Plante aromatice

Ce face omul când nu are treabă? Își face!

Așa ca m-am apucat de plantat plante aromatice. Anul trecut am avut busuioc cumpărat direct la ghiveci. Anul ăsta nu am mai găsit, așa că am cumpărat semințe. Și am cumpărat și altele: busuioc pitic, pătrunjel creț, oregano, cimbru și tarhon. Acum nu prea știu la ce o să le folosesc, dar mă prind eu pe parcurs. Vă mai arăt pe parcurs dacă iese ceva sau nu.

 

7 Responses to “Plante aromatice”

  1. Mihaela Alexandrescu Says:

    Ce idee buna, bravo. Bafta sa iasa!

  2. Mihaela verisoara Says:

    Bravo Cristina! Imi place poza, ai si manusi, totul e profesional! Chiar sa ne arati si continuarea, dupa ce vor creste.
    Pupici de la noi!

  3. Cor Neliu Says:

    Pai…, uita-te la maestri bucatari de pe PRO TV, in fiecare marti seara, si o sa vezi cum folosesc ei ierbushoarele astea. Cand le-oi da de capat (banuiesc ca se arunca in diferite mancaruri, pentru a obtine combinatii de gusturi), sa ma chemi si pe mine la ceva facut de manutele lu matale, cu adaos de ierburi miraculoase :).

  4. Laura Frunza Says:

    La mine nu prea au crescut, nu le prieste acolo in geamul meu unde bate soarele dimineata de arde si dupa pranz dispare de tot. Sau nu le prieste aerul poluat din Bucuresti :-( Sper ca tie sa-ti iasa si sa creasca mari si frumoase!


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 26 other followers

