Bine v-am găsit!

Da, intru și eu în blogosferă. M-au convis câteva mămici care scriu cu atâta pasiune, dragoste, talent despre viața lor și aventurile micuților lor încât mi-am propus să încerc și eu. Sper să nu le deranjeze că le pun linkurile aici, dar pe mine m-au cucerit și vi le recomand cu caldură. Sunt convinsă ca nu sunt talentată la scris (inginer de profesie, asta e viața), dar cred ca pot vorbi simplu despre lucrurile care mă înconjoară. Și daca tot m-am plâns de profesia mea (era o glumă, sunt mandră că sunt inginer), am să incerc (eh, e primul post și nu prea mă pricep pe aici) să pun un filmuleț despre ingineri.

One Response to “Bine v-am găsit!”

  1. roberts Says:

    suuuuper:) si eu sunt inginera si m-am amuzat teribil!!!


Leave a Reply

