Un pedagog de școală….înaltă

Mi s-a întâmplat ceva de curând ce m-a deranjat profund.

În cadrul Politehnicii se organizează cursuri de pedagogie pentru absolvenții care nu le-au făcut în timpul facultății, numai că mai condensat și cu o taxă mărișoară. La finalul primei jumătăți de modul trebuie susținut un examen cam ca o licență, dar mult simplificat.

Acum, ca s-o scurtez, vă întreb, oarecum retoric: e normal ca un profesor în ale pedagogiei, un presupus model pentru inginerii care vor să intre în învățământ, să se enerveze pentru că cineva nu a înțeles foarte bine ce și cum trebuie să conțină respectiva “licență” și mai mult decât atât să îmi țipe vorbele “măi fato…” ? Nu știu ce a mai zis după asta, că pur și simplu creierul mi-a băgat ecranul albastru. Menționez că nu eram în piață să negociez prețul la pătrunjel, ci eram în calitatea de doctorand inginer în fața unui profesor de pedagogie.

Și dacă tot vorbeam de pedagogie, vă rog să mă ajutați cu un răspuns la poll-ul din stânga.

2 Responses to “Un pedagog de școală….înaltă”

  1. Cristina Says:

    E vorba de un prof, dar n-as vrea sa ii spun numele aici, ca vreau si eu sa fac modulul 2🙂 Iti trimit pe mail😉

  2. Anmyo Says:

    Curiozitate… ce profa de la DPPD? Le mai stiu, am facut modulul 1 si as vrea sa fac si modulul 2…


Leave a Reply

