Panama vs. Samoa sau Rătaciți vs. Survivor

Am urmărit cu interes Rătăciți în Panama, mi-a plăcut și m-a prins. Păcat totuși că cei de la Kanal D nu au avut bani să cumpere formatul Survivor și s-au mulțumit cu un format asemănător, mai puțin spectaculos după părerea mea. Din câte am înțeles, nu prea a avut mare audiență și mi-a părut rău, chiar aș fi vrut și un al doilea sezon. Și alegerea lui Andrei Gheorghe ca prezentator a fost destul de riscantă , pentru că el este un personaj pe care fie îl iubești, fie îl urăști,iar dacă îl urăști nu-i dai nicio șansă.

Imediat după ce s-a teminat, m-am hotărât să mă uit și la cel mai recent sezon din Survivor (cu titlul Survivor Samoa). Și chiar dacă mi-am propus să fac o comparație, îmi este imposibil. Totul este la alte dimensiuni, cu mult profesionalism (este sezonul 19, au avut timp să exerseze), cu mari investiții (pemiul este de 1.000.000 de dolari, față de 50.000 euro la noi), cu personaje interesante care stârnesc pasiuni, cu decoruri naturale extraordinare, cu strategii, cu probe creative și să nu uit, cu mai mult de 13 milioane de telespectatori pentru fiecare din sezoane.

Dacă mă gandesc mai bine, Panama vs. Samoa este tot un fel de Hănescu vs. Federer: știi din prima cine câștigă, dar fiind român trebuie să te uiți la meci🙂

Delectați-vă cu peisajele din Samoa

Leave a Reply

