RMN

Mă pregătesc psihic să execut un RMN cerebral. Am auzit multe păreri nasoale despre acest examen medical: cum că “tubul” în care te bagă e îngust-îngust de te sufoci numai când îl vezi, că scoate niște sunete infernale (în sensul că fără dopuri de urechi sau căști e cam greu să reziști), că durează foarte mult, că …etc

Numai că mi-am găsit un lucru la care să mă gandesc și care să mă amuze când o sa fiu acolo înăuntru. După comentariile de pe youtube, se pare că băiatul imită destul de bine sunetul specific acestui aparat, iar cățelul e cireașa de pe tort🙂

6 Responses to “RMN”

  1. ciprian Says:

    multumesc mult de explicatie,cu ajutorul explicatiei tale acum nu mai sunt atat de speriat de ce are sa mi se intample ,macar stiu la ce sa ma astept.

  2. Cristina Says:

    Cu placere! Sper ca ai citit si cealalta postare in care explicam pe bune ce se intampla acolo….cand am scris postarea de fata eram inca la fel de speriata ca tine🙂

  3. Vladut Says:

    Spune mi te rog cum se cheama cabinetul unde ai facut acel Rmn .Multumesc Mult

  4. hlk3 Says:

    pentru cei care sunt speriati de acest RMN, si cauta detalii despre el, acest post mi se pare excelent, azi am facut si eu un astfel de examen cerebral, in Bucuresti la Medinist, (in cadrul Institutului national de neurologie […])Totul a fost ok, personalul foarte de traba, nu am avut muzica, ci doar niste bureti care atenuau zgomotele, in principiu domnisoara de acolo mi-a zis ca dureaza 10 minute, dar daca ma misc poate dura mai mult, chiar nu stiu cat a durat, dar a fost acceptabil, spatiulmi sa parut detul de mare, si nu asa ingust cu mi-l imaginam, zgomotele si vibratiile mesei m-au facut sa rad, dar incercam sa nu ma misc. La mine lucrurile au decurs ok, insa o doamna pe care am intalnit-o dupa mi-a zis ca ea a stat cam 2 ore in aparat, dar nu stiu din ce cauza.


Leave a Reply

