Rețele de socializare

La Radio Guerilla azi dimineața Dobro și Craio (matinalii mei preferați) au vorbit despre rețelele de socializare și efectul lor asupra utilizatorilor.

Am avut cont pe Hi5, dar l-am șters: se adunaseră prea mulți oameni pe care nu-i cunoșteam în lista de prieteni și m-am trezit la un moment dat ca yahoo-ul a dat tuturor celor din address-book o invitație să-mi fie prieten pe Hi5, ceea ce ar fi fost ok dacă nu aș fi avut acolo și adresele unor profesori de la facultate…și ar fi fost și mai ok dacă ei nu și-ar fi creat cont pe Hi5 din cauza mea.

Acum am cont pe Facebook și îmi place, sunt mulți cunoscuți acolo și sunt la curent cu ce mai fac, ce le mai place, ce se mai joacă… și apopos de jucat, Facebook are jocuri foarte draguțe. Știți cu toții probabil de FarmVille, am încercat, am jucat în disperare, mi-am întercut toți prietenii și apoi m-am lăsat: mission accomplished. Pe lângă ăsta, mai sunt și jocuri de inteligență foarte drăguțe cum ar fi Brain Buddies sau Who has the biggest Brain, la astea încă mă mai străduiesc să îi întrec.

Pe Twitter nu am cont, nu am intrat…poate îmi spuneți voi care e șmecheria cu el.

Discuția se referea la un moment dat la faptul că aceste rețele ar fi nocive, ar înstrăina mai mult lumea decât ar aduce-o împreună. Probabil e și asta adevărat atunci când exagerezi. Sunt studii care ar arăta că această creștere a posibilităților de comunicare a scăzut de fapt comunicarea interumană adevărată. Eu sunt oricum de principiul că în viață nu e bine să exagerezi cu absolut nimic. În porții moderate, totuși, nu cred că rețelele de socializare dăunează grav sănătații:) .

One Response to “Rețele de socializare”

  1. frumosi.ro Says:

    Nice job…Super


Leave a Reply

