Conceperea unui bebe

Am participat ieri, întâmplător, la o discuție care a plecat de la “Copiii concepuți în post vor fi niște răzvrătiți, niște oi negre, așa că aveți grijă când îl concepeți, aveți viața unui om în mâini”. Cu toate că pare absurd, m-a pus pe gânduri chestia asta (sunt o persoană religioasă, dar nu exagerat). Și m-am gândit apoi la cineva care făcuse o socoteală, a scos zilele de post și zilele de sărbătoare și au mai rămas doar cateva zile (sub 100) în care conceperea e permisă. Ce să mai zic de soacra mea care ne-a recomandat să încercăm doar de luni spre marți…ce șanse ar fi să mai fie și ovulația mea în ziua respectivă?rolleyes

Oare Dumnezeu intervine direct în viața noastră ?(în cazul acesta ne ajută să facem un copil bun și sănătos?) Ne ajută cumva dacă suntem buni, credincioși, milostivi? Ne pedepsește dacă nu respectăm interdicția asta din posturi și sărbători? Eu sunt într-o situație destul de delicată în ceea ce privește concepția pentru că sufăr de o afecțiune genitală care îmi retează serios șansele de a avea bebe rapid și ușor, s-ar putea să fie nevoie de ani mulți, de tratamente și de bani. Din acest motiv consider că Dumnezeu poate înclina balanța asta în favoarea sau în defavoarea mea. De aceea m-a și pus pe gânduri subiectul…voi ce ziceți?

Later edit: Am văzut că lumea se mai intersează de acest subiect și de aceea am să vă spun ce a zis duhovnicul meu când l-am întrebat de conceperea unui copil în post. Întebarea mea a fost “Eu am o problemă medicală, și acum, cu postul, noi am vrea să profităm de fiecare lună, ce ne facem?”, iar răspunsul lui a fost “Eu vă zic să profitați de fiecare zi”… așa că, din punctul meu de vedere problema este lămurită.

7 Responses to “Conceperea unui bebe”

  1. watchaddict Says:

    cred ca trebuie sa treci peste si sa faci cat mai mult …sex.nu prea cred in calendare si in prostii de genul asta.dumnezeu inclina balanta sau nu.exista si alte posibilitati sa ramai insarcinata.stii cum se intampla unele femei ar vrea sa fie in situatia ta iar tu ai vrea sa ai copii dar e un pic mai greu.asta-i viata…parsiva.succes
    P.S :zi-mi pareri sau sugestii despre blogul meu daca nu te deranjez desigur.am vazut ca ai scris si la mircea badea si tot despre ceasuri e vorba.

  2. Cristina Says:

    Mersi de sfat.
    Apropos de ceasuri…îmi plac, dar știu sa le apreciez doar din punct de vedere estetic, nu sunt o cunoscatoare.

  3. Laura Says:

    Hopa si eu, iti intorc vizita (vizitele). Si eu sunt credincioasa, totusi punctul asta cu interdictia sexului pe toata perioada posturilor n-am prea respectat-o. Intr-adevar tinem strict Saptamana Mare si cele trei zile de Pasti, Ajunul Craciunului si Craciunul propriu-zis. De altfel aici parerile sunt impartite, sunt unii mai stricti altii precum parintele Arsenie Papacioc spunea foarte frumos ca abstinenta trebuie facuta cu acordul ambelor parti, altfel abstinenta femeii il poate revolta pe barbat si l-ar face sa comita pacat si mai mare. Sexul in scopul procrearii este foartebineplacut lui Dumnezeu (poate totusi te gandesti sa va abtineti in perioadele pe care ti le-am spus mai sus), eu zic ca ajutorul LUi este nepretuit de aceea nu te limita doar la chestiunea fizica ci roaga-te pentru asta, mai ales la Maica Domnului (e o rugaciune la mine pe blog), mai participa la Sfinte Masluri.
    Stiu cum e sa-ti doresti cu ardoare un bebe, pana in momentul in care am vazut cele doua liniute rosii pe test n-am avut liniste dar vezi ca si stresul afecteaza fertilitatea. Ce am mai constatat eu ca ajuta: barbatul sa ia zinc ca supliment – revitalizeaza “omuletii” si sa evite fumatul (de se poate) , calciul favorizeaza foarte mult aparitia sarcinii, asadar ia suplimente de calciu, iti recomand genul fiole – calciu gluconic de pilda, cat am fost in incercari am luat si tinctura Branca Ursului. De asemenea ia acid folic tot timpul ( bebe are nevoie de el inainte ca tu sa stii ca esti gravida). Foarte importanta este si monitorizarea ovulatiei, te poate ajuta la aceasta foarte mult tickerele de pe net. Doamne ajuta! :))))

  4. Cristina Says:

    Multumesc pentru sfaturi!
    Incerc să nu ma stresez foarte tare, dar urmăresc temperatura bazală, ovulația cu tickerele de pe net. Spre deosebire de lunile trecute am lasat deoparte testele de ovulație ca erau cam scumpe și nu îmi ziceau nimic în plus🙂
    Și apropos de credință, spune-mi ce însemnă exact Sfâtul Maslu? Eu mai merg la slujbele de duminica, dar la Maslu nu am fost niciodată.

  5. Laura Says:

    Maslul este o sluba care se face pentru un om bolnav dar cum nici un om nu e sanatos pe de-a-ntregul, se fac asa numitele masluri de obste, merg acolo studenti in sesiune, oameni cu necazuri. In postul mare se tin asemenea slujbe saptamanal, vineri seara se obicei, trebuie sa vezi la biserica unde mergi.

  6. Jude « Jurnal. Simplu jurnal Says:

    […] lumina unei postări mai vechi, filmul mi-a trezit câteva întrebări: o dragoste atât de puternică poate fi […]


Leave a Reply

