Mâncare chinezească cu pui

E una din primele rețete încercate de mine și printre cele mai reușite.

Rețeta e de pe un site de specialitate. Am folosit un amestec de legume speciale pentru wok. Defectul meu este ca amestec prea mult compoziția și legumele se mai zdrobesc și își pierd aspectul (a se vedea diferența dintre cele două poze :D) . Gustul însă rămâne, și e un dulce-acrișor specific chinezesc, foarte bun.

Pentru garnitură am folosit orez basmati (care teoretic nu se lipește să iasă ca un pilaf, dar practic tot nu iese ca la restaurantul chinezesc). Am folosit 2 punguțe de orez din cele 4 dintr-un pachet.

Prețul mi-e puțin mai greu să-l calculez pentru că am făcut cumpărăturile acum ceva vreme. Oricum, orientativ a fost 22 lei pentru 4 porții (poate ieși mai mult sau mai puțin în funcție de gramajul pachetului de legume congelate), deci apoximativ 5,5 lei/porție.

2 Responses to “Mâncare chinezească cu pui”

  1. caleaceaiului Says:

    Salut ,
    Daca vrei sa iti iasa orezul ca la restaurantul chinezesc, ia-ti orez cu bobul lung, sau orez cu bobul lung prefiert. Daca ai posibilitatea sa fierbi ca la aburi , acolo iasa cel mai usor ‘ca la restaurant’ .
    Daca nu , gasesti pe net cum (e si la mine pe blog cred), dar tot orez de genul recomand sa folosesti.

    Numai bine
    (p.s. tot eu scriu si site-ul de unde e reteta , multumesc pentru link).


Leave a Reply

