Chec aperitiv

Am aflat de la prietenele de pe Miresici o rețetă pe care am încercat-o sâmbătă.

Ingrediente: 5 ouă, 100g parizer/salam/șuncă (ce aveți prin frigider), 100g cașcaval/brânză, 5-6 măsline, 1-2 ardei (de preferință de culori diferite, pentru aspect), pătrunjel, 5 linguri de făină, sare, piper.

Preparare: Se bat albușurile spumă și se adaugă făină. Separat se amestecă galbenușurile cu restul ingredientelor și apoi se toarnă peste albuș. Tava se unge cu unt și se tapetează cu făină. Se pune compoziția în tavă și se dă la cuptor 30-40 minute.

Rezultatul este foarte bun, aspectuos (nu prea îmi ies mie mâncărurile aspectuase de obicei) și consistent.

După obișnuință, vă spun și prețul total aproximativ: 13lei



4 Responses to “Chec aperitiv”

  1. stefy Says:

    ce bine arata…felicitari…si imi place ideea de a spune si cam cat costa un anumit fel de mancare…:)

  2. wild_rose_irina Says:

    arata foarte bine. am salvat si eu reteta. merita incercata. felicitari!

  3. Cristina Says:

    Mersi! E si gustos!


Leave a Reply

