Pizza 1

Am făcut prima dată în viața mea pizza. A ieșit super ca gust, dar e loc de îmbunătățiri în ceea ce privește aspectul și consistența🙂 Blatul l-am făcut după rețeta de aici și mi s-a părut că a ieșit cam tare, probabil și din cauza lipsei mele de experieță. Am să încerc în curând și Pizza 2 cu blatul după altă rețetă.

Peste blat am pus exact ce-mi place mie să aibă pizza: sos de roșii, cașcaval, salam, ciuperci, ardei, boabe de porumb dulce.

Prețul total ar fi de 14 lei, dar este mult mai consistentă decât o pizza de la pizzerie (3-4 porții), deci cam 4lei/porție.

6 Responses to “Pizza 1”

  1. Laura Says:

    Poate e mai bine sa folosesti drojdie neuscata. Daca vrei blat mai fraged, poti pune nitica smantana sau amoniu. Acestea fragezesc orice aluat.

  2. Cristina Says:

    Multumesc! Am sa incerc.

  3. veverita Says:

    Aluatul pe care il fac eu si de care sunt foarte multumita:
    1 pahar cu apa calduta (200 ml)
    1/3 pahar cu ulei
    1 lingurita zahar
    1 lingurita sare
    1 lingurita busuioc
    1 pachetel de drojdie uscata sau din cealalta (sa scrie ca e pentru 500 g faina)
    500 g faina
    Amestec totul, las la crescut jumatate de ora, pun in tava unsa, mai las jumatate de ora (daca ma tin nervii) la crescut, ung cu sos de rosii, presar ingredientele (maslinele si ardeiul gras dau o savoare speciala) si pun la cuptor timp de jumatate de ora.

  4. Cristina Says:

    Am sa incerc si reteta asta🙂

  5. Pizza 2 « Jurnal. Simplu jurnal Says:

    […] variantă de aluat de pizza după rețeta pe care mi-a sugerat-o Veverița într-un comentariu la o postare anterioară, și […]

  6. Cheeseburgeri home-made « Jurnal. Simplu jurnal Says:

    […] le-am făcut acasă, cu rețeta blatului de pizza. Le-am pus la frământat în mașina de pâine, apoi le-am scos, le-am modelat în formă de sfere […]


Leave a Reply

