Carieră și bebe

Da, se pare că se poate! Tocmai am aflat că doctoratul poate fi întrerupt pentru concediu de maternitate! Chiar m-a făcut foarte fericită vestea asta, pentru că deja renunțasem la proiectul bebe. Luna asta, deci, am făcut pauză, dar de luna viitoare ne punem serios pe treabă.🙂

Drumul meu seamănă cu versurile din a doua strofă…

Drumul pe care erai s-a inchis
Poate ca nu era, drumul pe care trebuia
Sa alergi spre vis…
Sau poate ca da, si poate ca maine
Se va deschide din nou, -n fata ta

5 Responses to “Carieră și bebe”

  1. Laura Says:

    Ei, bravo. :)))))))))))))

  2. Cristina Says:

    Multumesc!

  3. Lexas Says:

    Tocmai am fost in Iasi la Hunter’s Pub…sa ii vedem pe cei de la Taxi live..2 ore jumate …f bun show-ul…
    Piesa aceasta e preferata mea de la ei…100%!

  4. Lexas Says:

    Ceva din show-ul lor…


Leave a Reply

