Sex and the City 2

Undeva între mop și cârpe de praf (suntem în redecorări) am reușit să ajung la cinema cu câteva prietene să văd Sex and the City 2. Sunt fană, am văzut serialul de vreo două ori și primul film. Concluzia: mi-a plăcut, chiar m-a binedispus, a păstrat bine spiritul serialului. Așa că nu mergeți la cinema așteptând să vedeți vreo capodoperă, ci pregătiți-vă pentru haine superbe, atmosferă deosebită, peisaje arabe și glume bune. Nu știu dacă l-aș recomanda unui bărbat (cred ca erau doar vreo 2 aseară în toată sala), dar fetele au fost toate de acord: ne-am duce și la partea a treia dacă s-ar face🙂 .

Și citatul: You have to take the tradition, and decorate it your way.Am zis să nu pun o glumă, ca e mult mai fain să le vezi direct. De aceea, în ceea ce privește comediile, recomand să nu vă uitați la trailer înainte, acolo sunt concentrate cele mai reușite glume și dacă îl vezi, se pierde mult din farmecul filmului.

2 Responses to “Sex and the City 2”

  1. mihaelaalexandrescu Says:

    vazut. mi-a placut foarte mult desi toata lumea ii sare in cap ca e prost😉 cui nu-i place sa nu se uite, ce tot atata…..


Leave a Reply

