Mi-e dor de Ally McBeal

Vouă nu vă e dor? Parcă lipseşte acum de la televizor un serial aşa amuzant, inteligent, plin de fantezie şi emoţionant în acelaşi timp. Sau poate nu l-am descoperit eu înca şi în cazul ăsta puteţi să mă ajutaţi cu sugestii.

Am gasit două filmuleţe cu reuniunea după 12 ani de la debut şi mi-a trezit nostalgia de a-l revedea.

5 Responses to “Mi-e dor de Ally McBeal”

  1. roberts Says:

    mie mi-a placut tare mult:) avea de toate: franturi de viata, replici amuzante, emotii, inteligenta…..poate doar “The Grey’s Anatomy” m-a fermecat la fel de tare – serialele n-au nici o legatura, doar in sufletul meu….


Leave a Reply

