Pizza 2

Cine mai dă drumul la cuptor pe căldura asta? …

Am făcut o nouă variantă de aluat de pizza după rețeta pe care mi-a sugerat-o Veverița într-un comentariu la o postare anterioară, și anume:

1 pahar cu apă călduță (200 ml)
1/3 pahar cu ulei
1 linguriță zahăr
1 linguriță sare
1 linguriță busuioc
1 lingură de drojdie
500 g faină

Aluatul l-am făcut în mașina de pâine, l-am lăsat să crească jumătate din timpul alocat în mașină și jumătate în tavă. În rest am adăugat sos de roșii, cașcaval, ardei, salam, puțină ceapă. Chiar a ieșit bună, și blatul a avut de data asta consistența dorită.

Ca de obicei, am calculat și prețul: aprox 15 lei pentru 4 porții, deci tot cam 4 lei pe porție.

3 Responses to “Pizza 2”

  1. Lexas Says:

    Avand in vedere ca blatul depinde clar de faina ….restul ingredientelor ..sunt cam la fel..ale blatului…e de preferat pt renumitul blat italian….faina alba 00 si nu 000… este mult mai elastic si are o alta consistenta si finete ca aluat…daca il faci f subtire..iti iese ca la mama lui ….bestial!!!..
    Nu uita…legumele inainte de a le pune pe blat…se amesteca toate cu putin ulei de masline…f putin ..important e sa fie unse toate..ca prajirea la cuptor..sa dea o nota aparte…super fain…iar daca acel ulei este dinainte condimentat cu ce iti doresti…vor ea si ele un gust de copt la gratar cu respectivele condimente binecunoscute..busuioc, rozmarin, oregano…etc..
    Arata fain pizza ta!Yammi!!
    Pt cine nu vrea sa se ingrase…daca folositi faina integrala..impusti 2 iepuri deodata…

  2. Lexas Says:

    Sincer nu am vazut….😦
    Asta nu inseamna..ca nu este…sigur se gaseste…


Leave a Reply

