Ca la noi…

Vă spusesem despre problema mea cu endometrioza. Pe scurt, m-am operat acum un an și ceva de 2 chisturi mari endometriozice și nu am primit niciun tratament după (deși cam toate persoanele pe care le-am cunoscut pe net și au trecut prin asta au primit tratament după operație). Tot ce trebuia să fac mai departe era să merg la controale regulate ca să mă asigur că nu mai ajung în siutația asta neplăcută. Din păcate, recent am descoperit că a mai apărut un chistuleț de 1 cm. Ceea ce m-a șocat a fost că nici acum nu am primit tratament. Doar sfatul să revin la consult. Și toată lumea se miră de ce și cum. Sunt pusă în situația dificilă de a nu ști ce să fac, încotro să o apuc. Multă lume îmi spune să merg la alt doctor, doar că ăsta este printre cei mai buni și mai apreciați din Iași…și nici nu e de ici de colo să dai câte 100-150 lei pe un consult+ecografie să ghicești din doctor în doctor care e mai bun pe felia asta.

Este păcat că la noi doctorii nu te informează cum trebuie. Mă uit la tot felul de show-uri medicale pe Zone Reality în care omul este pus la curent cu absolut tot ce înseamnă boala lui, ce impact are asupra vieții lui, care e tratamentul, care sunt implicațiile pe viitor etc. La noi, dacă mergi la un doctor la spital și nu la cabinetul particular (pentru ca să faci puțină economie, că oricum și la spital îi dai ceva), consultul durează în jur de 2 minute și la plecare ești mult mai bulversat decât când ai venit. Ajungi acasă, cauți pe internet, dar nu tot ceea ce găsești este corect…cea mai avizată părere este a doctorului, care dacă nu este sigur sau nu este stăpân pe un anumit domeniu (fiecare domeniu are subdomeniile lui, pe care poți să le stăpânești mai bine sau mai rău, fără nicio rușine), ar trebui să ceară părerea altui doctor, pentru ca în final să fii sigur că ești tratat cum trebuie.

Așa că întrebarea rămâne: dacă voi cunoașteți un medic ginecolog din Iași care să mai fi tratat cazuri de endometrioză, vă rog să mi-l recomandați.

4 Responses to “Ca la noi…”

  1. mihaelaalexandrescu Says:

    incearca sa mergi la clinica asta http://www.ominiclinic.ro . Toma Gabriela e doctorul la care eu am fost, ce-i drept doar pentru control de rutina. Insa stiu pe cineva cu probleme similare cu ale tale care mergea la ea si era f multumita.

  2. Iulia Says:

    Buna,
    Ai mai gasit un medic bun pentru endometrioza?
    Caut si eu unul tot in Iasi sau nu mai conteaza… dar bun sa fie…

    • Cristina Says:

      Eu merg la Mihaila de la Omini. Chiar m-ai prins intr-un moment in care lucrurile nu par sa mearga prea bine in ceea ce priveste obtinerea unui sarcini. Asta pt ca rezerva mea ovariana pare sa fie pe butuci. Oricum, doctorul e ok, dar nu poate sa-mi recreeze rezerva ovariana.🙂 Tu vrei sa faci copii? Poate mai discutam si in particular despre masurile pe care le iei/luam.


Leave a Reply

