The Sorcerer’s Apprentice

M-am lăsat cu greu convinsă să merg la filmul ăsta: nu-mi place de Nicolas Cage și nici trailerul nu m-a încântat deloc (are multe variante de trailere, dar degeaba). Ce să caut eu la un film cu Nicolas Cage – maestru vrăjitor?!

M-am înșelat din nou, căci mi-a plăcut filmul…mai ales pentru că îmbină partea de fantasic cu puțină sensibiliate și cu mult umor de bună calitate. Jay Baruchel în rolul ucenicului Dave e un deliciu. Nu m-am așteptat ca un film Disney să fie așa amuzant, m-a surprins plăcut. Așa că îl recomand, pentru o seară relaxantă de duminică.

Pentru că trailerele nu mi-au plăcut vă propun un citat și o secvență:

Balthazar Blake: Keep it subtle. Civilians must not know that magic still exists. That could make things complicated.
Dave Stutler
: Alright, Mr. Pointy Hat.


Leave a Reply

