Cheeseburgeri home-made

Am făcut o încercare de cheeseburgeri, pentru că soțului meu îi plac extraordinar de mult.

Ingrediente:

Pentru chifle
(le-am făcut acasă, dar se pot și cumpăra)
200 ml apă caldă
1 linguriță zahăr tos
1 linguriță drojdie uscată
500 g faină
3 linguri ulei de măsline
1 linguriță sare

Pentru chiftelele de burger:
500g carne (porc sau vită)
1 ou
1 ceapă
sare, piper

Restul ingredientelor:
1 ceapă
1 ceșcuță de maioneză
4-5 felii de branză topită feliată
1 castravete murat
ketchup
câteva frunze de salată (dacă aveți, că eu n-am avut)

Chiflele le-am făcut acasă, cu rețeta blatului de pizza. Le-am pus la frământat în mașina de pâine, apoi le-am scos, le-am modelat în formă de sfere ți le-am pus la cuptor vreo 30 de minute.

Chifle de casă

Pentru chiftele am tocat carnea, am adăugat ceapa tăiată mărunt și oul. Se modelează în formă de chiftele mai mari, cu diametrul mai mare decât al chiflelor, pentru că altfel carnea se strânge și pățiți așa ca mine🙂. Se prăjesc sau, preferabil, pe prepară pe grătar.

Chifteaua mea cam mică

Apoi am “asamblat” totul: chifla (jumătate), chifteaua, o felie de brânză topită, roșie, castravete, ceapă, ketchup și maioneză, și la final cealaltă jumătate de chiflă…hai că-mi plouă-n gură numai cât vă povestesc.

Mie mi-au ieșit 5 cheeseburgeri, că așa am împărțit aluatul. Prețul total ar fi cam 18 lei, deci am 4 lei/ porție…nu e o economie prea mare, dar măcar știi că tot ce-ai pus acolo e natural și bun.

Cheeseburger asamblat

4 Responses to “Cheeseburgeri home-made”

  1. mihaelaalexandrescu Says:

    wow! chiar ai avut rabdare sa faci toate astea. eu fugeam la primul mcdonald’s daca imi era pofta. bravo! e de admirat😉

  2. Scorţişoară Says:

    E bună plictiseala… având în vedere faptul că te-a salvat de mâncarea aia nesănătoasă de la McDonald’s…😛


Leave a Reply

