From Paris with love

Sună romantic, nu? Și când am auzit ca joacă Jonathan Rhys Meyers am zis ca nici nu mă mai uit la trialer, mă uit direct la film.

Maaare greșeală, că n-a fost deloc un film romantic, mai degrabă un thriller cu teroriști, bătăi și agenți secreți😦 Ca să fiu sinceră, a avut și o mică poveste de dragoste care în final e cheia acțiunii, așa că filmul m-a prins până la urmă. Așa că dacă partenerul vostru vrea un film cu bătăi și curse de mașini, iar voi vreți o poveste de dragoste și un actor foooooarte fermecător, filmul ăsta e combinația perfectă.

FBI agent Charlie Wax: Nice work Reece.
James Reece: [splattered in blood] What’s so nice about it?
FBI agent Charlie Wax: How ’bout the fact that he’s dead and you’re alive.

3 Responses to “From Paris with love”

  1. casutalaurei Says:

    L-am vazut si eu, m-a surprins cat de mult s-a schimbat John Travolta. Filmul e ok desi nu ma dau in vant dupa genul respectiv, prefer comediile si filmele de epoca.


Leave a Reply

