My sister’s keeper

Un film sensibil și atâtea întrebări… oare în locul protagoniștilor ai reacționa mai înțelept?

E corect să îți sacrifici un copil ca să îl salvezi pe celălalt? Poți să alegi între binele unuia sau al altuia? Oare căutând să-i faci doar bine copilului poți greși față de el? Poți să își lași copilul grav bolnav să moară dacă el asta îți cere?

Un film sensibil, dar nu neapărat trist. Oricum, țineți șervețelele aproape.

In the English language there are orphans and widows, but there is no word for the parents who loses a child.



5 Responses to “My sister’s keeper”

  1. Marius Says:

    Suna interesant.

  2. mihaelaalexandrescu Says:

    Am vazut filmul acum un an si mi-a placut. Impresionant, foarte foarte trist. Dar totusi frumos🙂

  3. roberts Says:

    am plans la filmul asta…m-a impresionat foarte tare. in general copiii bolnavi si mamele lor ma dau peste cap. nu cred ca-i corect sa faci un copil ca sa-l salvezi pe celalalt dar pe undeva pot intelege aceasta decizie – am copii si nu mai esti rationala cand ai de-a face cu boli necrutatoare si suferinta puiului tau. este si cartea dupa care s-a facut filmul, imi scapa titlul acum.


Leave a Reply

