Crap la grătar

În succesiunea mâncare-film pe care o propune blogul meu în ultima vreme, a sosit rândul unei noi rețete: crap la grătar.

Am spălat bine crapul, l-am crestat cam din 2 în 2 cm, l-am sărat și piperat și l-am pus pe grătarul electric. Cam după 10 minute l-am întors.

Am făcut un sos din puțin unt topit, muștar și zeamă de lămâie și l-am turnat deasupra, împreună cu puțin tarhon. Easy as that!

P.S. Vă rog să-mi admirați blatul de bucătărie, e atât de frumos și atât de greu de întreținut!!!!🙂

5 Responses to “Crap la grătar”

  1. mihaelaalexandrescu Says:

    Cum adica greu de intretinut?😀

    • Cristina Says:

      Adică stau permanent cu o cârpă în mână și îl sterg la fiecare picătură de apă…nu chiar așa, dar se pătează imediat…

  2. Lexas Says:

    Ce nu am inteles..eu …
    Cum ai impartit tu peste in 2…in loc sa-l desfaci pe mijloc pe lung …l-ai taiat anapoda …
    :)))))

  3. Lexas Says:

    Pai nu e bine..
    Tu il tai cum iti place tie..eu doar spuneam …ca nu inteleg logica..si vroiam sa-mi explici..nu ca nu eram de acord….sau sa fii ca mine sa-mi faci pe plac…eram curios de logica…ai fost simpatica…🙂


Leave a Reply

