Poveștile copilăriei…măcelărite

Aș putea să spun că am dat în mintea copiilor că m-am apucat acum, mare, să citesc Cireșarii. Dacă nu i-am citit la timpul lor, măcar acum…Doar că mare mi-a fost dezamăgirea când am început să citesc. Sunt foarte supărată pe  Editura Litera, cei care scot cărțile de la Jurnalul Național. În primul volum am dat de niște greșeli, vreo două, le-am ignorat. În al doilea volum am găsit în 11 locuri scris “la” în loc de “l-a”. Cum se poate aşa ceva vă întreb? Am crezut într-un final că e o licență poetică și am căutat în alte ediții ale cărții. Surpriză: nu e, este pur și simplu o greșeală grosolană! Cum să dai drumul unei cărți fără mai multe verificări? Sau câți incompetenți și agramați lucrează acolo? Ce să ne mai mirăm că există copii, adolescenți care nu știu regulile  de ortografie, când nici în cărți nu se mai scrie corect românește! Și încă într-o carte parte a unui Campanii de Promovare a Culturii! Pur și simplu sunt fără cuvinte.

Așadar, nici măcar literatura nu mai e ce-a fost! Așa că atenție ce cărți le cumpărați copiilor de Crăciun!

P.S. Le-am scris și celor de la editură, am să vă țin la curent dacă au răspuns ceva.

5 Responses to “Poveștile copilăriei…măcelărite”

  1. Anca Stoina Says:

    Am şi eu nişte cărţi publicate de ziare şi da, îmi vine să-i strâng de gât.

    • Cristina Says:

      Exact, numai că n-avem de unde să-i luăm! Nu mi-au răspuns la mail cei de la editură…oare dacă ar primi o vizită de la protecţia consumatorului ar răspunde?

      • Anca Stoina Says:

        Cu siguranţă. eu aşa am convins un producător de bijuterii să-mi dea banii înapoi pe o pereche de cercei din “aur” care se înroşiseră şi îmi răniseră urechea.

  2. Laura Frunza Says:

    Sa vezi ce greseli sunt in DEX-ul ilustrat scos de Litera cu Jurnalul, te crucesti!


Leave a Reply

