Locul de muncă

Ieri în pauza de masă am făcut câteva fotografii. Mai ales pentru că biroul nostru, al doctoranzilor, are o localizare mai deosebită, e într-un corp al facultății localizat peste o șosea.

Clădirea galbenă din drepata e cantina, iar biroul nostru e fix deasupra străzii. Cu toate astea, eu fac cam 10 minute până la cantină, pentru că ieșirea din dreapta e inactivă... trebuie să ies din facultate prin stânga străzii și apoi să o traversez...pe verde🙂.

Holul...biroul meu e "aproape", ultimul pe dreapta.

Vedere de pe hol, deci pe partea cealaltă față de cantină. Se vede în depărtate încă un corp de clădire similar cu al nostru.

Vederea de la biroul meu. De fapt de undeva sub nivelul biroului, pentru că poza e făcută pe ascuns, că eram în "timpul serviciului".

Trofee ale cercetătorilor.

Alte trofee. Din câte am înțeles săptămâna viitoare vor veni niște oaspeți mai importanți și li s-a cerut colegilor să ascundă puțin sticlele.

2 Responses to “Locul de muncă”

  1. Renata Says:

    Parca te-ai astepta la o arhitectura mai elaborata si mai romantica de la italieni. Mie cladirile astea imi dau impresia de fabrica sau poate e din cauza ca e universitate tehnica si oamenii sunt mult mai practici.🙂


Leave a Reply

