Mâncarea de vineri

Am fost dimineață la o cafea cu colegii de birou (eu ceai) …Ce însemnă să mergi la o cafea? Să te duci pe holul alăturat, să stai cam 15 minute la coada de la automatul de cafea, să iei cafeaua, să o dai pe gât într-un minut la 3 pași de automat și să te întorci.

Discuția de acolo a fost referitoare la mâncare. Unul dintre ei îmi spunea că nu se mai duce la cantină pentru că e aceeași mâncare mereu. Nu chiar mereu, dar aceeași mâncare în aceeași zi a săptămânii. Eu nu eram de acord și mi-am dat seama că sunt mai multe cantine pe-aici și el vorbea de alta decât cea la care mănânc eu. Zicea cu mult patos că el s-a săturat ca vinerea să mănânce cartofi cu caracatițe …a mers o vinere, două, chiar trei, dar s-a săturat și de asta s-a lăsat de mers la cantină. Mie mi se pare cât de cât mai ieftină mâncarea acolo și e și foarte aproape și de aceea tot merg. În plus, aici unde merg eu e la alegere, sunt vreo 3-4 feluri și alegi ce vrei. În fine, tot ce am reținut a fost să mă uit cu atenție la felurile de azi, ca să evit cartofii cu caracatițe, nu sunt prea fan fructe de mare…

La prânz am fost la masă și m-am uitat cu atenție să pot evita felul cu pricina. Nu era deloc, nici urmă de cartofi cu caracatițe. Deci cantinele nu se inspiră una de la cealaltă, au programe independente. Am luat niște paste cu ciuperi și sos și m-am așezat la masă. Am pus parmezanul deasupra (fără el, n-au niciun farmec) și am început să mănânc. Ciupercile erau de fapt o singură ciupercă, pe care am lăsat-o la urmă, ca pe desert. Doar că, la o analiză mai atentă, ciuperca mea avea în loc de un picior, vreo 8 mai mici și mai ondulate. Am mâncat-o…ca desert.

Leave a Reply

