Sâmbăta nu s-a terminat …

Nu, nu m-am dus chiar acasă după ce m-am întors de la Sacri di San Michele…m-am dus la plimbare, de data asta fără hartă, așa orbește. Ținusem eu minte că am mai văzut pe traseele mele de autobuz câteva obiective. Nu mai țineam minte exact pe care, dar avantajul aici este că o dată compostat un bilet, este valabil 70 de minute, timp în care poți să sari dintr-un autobul în altul până ajungi unde vrei. Și uite ce am mai găsit…

Statuia lui Victor Emanuel II, nu e singura din oraș, dar e cu sigurață cea mai impresionantă.

Trotuare cu o atmosferă romantică…

Primăria

Apoi am ajuns în Parcul Valentino, un parc foarte întins în care lumea stătea pe iarbă, cânta la chitară, juca un fotbal, fără miros de mici şi de grătar. Pe trotuare erau câteva biciclete şi role, copii, părinţi şi bunici, toți făceau puțină mișcare…chiar plăcut.

Parcul e pe malul râului Po, unde era o competiţie de caiace

Tot în preajma parcului este Palatul Valentino, care din păcate nu este deschis publicului. Găzduiește, însă, Facultatea de Arhitectură din cadrul Politehnicii, deci într-un anume fel tot e deschis, dar nu știu dacă poate intra oricine. Oricum, sâmbăta, lacătele sunt bine puse pe poartă.

Tot prin preajmă, un arculeț de triumf

un pod peste Po

…stăteam un pic crispată în poză pentru că îmi era frică să nu mi se ducă aparatul foto în râu🙂

Pe drumul înapoi am văzut cea mai mică mașină ever, nu știu dacă se vede cât de înghesuiți stăteau bieții oameni în ea. Incomod, da, dar cu siguranță atrăgeau toate privirile.

Leave a Reply

