Mă !!@&*$##% pe italieni!

De 3 zile stau cu 20.5 de grade în cameră…hai să nu exagerez, că au fost și 20 câteodată.

Am depus 2 cereri/plângeri pentru căldură, dar nu s-a rezolvat nimic până acum.

Recepționerii sunt absolut retarzi în ceea ce privește engleza, nu pot să îmi răspundă dacă cineva a verificat sau nu instalația, iar altul a înțeles în loc de faptul că e frig în cameră (arătat și cu gestică), faptul că îmi lipsește perdeaua/jaluzeaua.

Le-am cerut o pătură în plus până când se rezolvă problema asta și mi s-a spus că nu este posibil.

&*@##%$(!?,.<>+*&’%$!!@@$##%%^&.!!!!

În plus, cum a tot  plouat în ultima vreme, a început să se umezească tavanul.

Nu știu dacă v-am spus cât plătesc aici: 475 euro/lună.

Update: Mi-a lăsat managerul o scrisoare în care mi se spune că temperatura la mine în cameră este 21 de grade, deci în concordanță cu cerințele din rezidență. Da, la prânz… dar noaptea?!

More update: Am vorbit cu managerul și mi-a promis că o să îmi schimbe camera…sper să se întâmple cât de curând lucrul ăsta. Oricum, până nu mă văd într-o cameră caldă, nu-mi retrag cuvintele din titlu. Nici măcar nu știu care ar fi alea, dar sigur nu sunt de bine.

4 Responses to “Mă !!@&*$##% pe italieni!”

  1. Cor Neliu Says:

    Ce inseamna “!!@&*$##%”?… e vreun dialect de pe langa Torino? :)… ca nu le am nici eu cu lumbile astea…😛.

  2. Renata Says:

    Nasol… si cand te gandesti ca nici macar nu ti-ai dorit prea tare sa fii acolo acum… Nici eu nu vreau sa plec!!! :(( :(( :((


Leave a Reply

