Internet …italian

Cât de prost îmi merge netu?!!! Uite așa de prost:

Și eu care credeam că am plecat din România!!!! Vă asigur că imaginea nu e modificată  în niciun fel! A stat așa cam 5 minute fără să se schimbe ceva, fără să încarce nimic. Am închis și m-am întors mai târziu.

Acum cred că mă înțelegi de ce nu îmi organizez chiar așa de bine uneori drumețiile, eu care de obicei sunt foarte bine organizată.

2 Responses to “Internet …italian”

  1. Cor Neliu Says:

    Draguto, vezi ca pana si capitalismul dezvoltat are lipsuri ?!?!🙂

    • Cristina Says:

      Am zis eu vreodată că totul e perfect aici? Îmi place să cred că observ lucrurile destul de obiectiv și așa le și expun.


Leave a Reply

