Gata cu mutarea

Ieri, la “doar” o săptămână după prima plângere/cerere de rezolvarea a frigului, m-am mutat cu un etaj mai jos, lângă bucătărie (avantaj și dezavantaj în același timp). Pe scurt:

o oră și jumătate de împachetat, vreo 15 drumuri în jos și în sus cu liftul, două ore de despachetat și aranjat, o febră musculară azi, dar….23.5 grade și cel mai important miroase a cald când intri în cameră.

Chiar nu îmi închipui cum o să-mi încapă toate lucrurile astea în două băgăjele când o să mă întorc. Teoretic, ar trebui să fie mai puține decât la venire, dar practic sunt o mulțime!!!!!

2 Responses to “Gata cu mutarea”

  1. Dani varu Says:

    Acum ca esti intr-o camera calda poti retrage cuvintele din titlu.

    • Cristina Says:

      Măi, nu sunt așa de sigură. Tre să mă mai conving dacă le merită sau nu.
      De exemplu, sunt sigură că de joi până luni au uitat total de mine, noroc ca m-am dus luni din nou să-i amintesc managerului…și imediat luni seara m-au anunțat în ce cameră mă pot muta.


Leave a Reply

