Un oraș plin de Vuittoane

Chiar am remarcat de când am venit faptul că aproximativ jumătate din femeile din Torino au genți Louis Vuitton. Și mă gândeam eu în sinea mea ce nivel de trai au ăștia de-și permite și o babuță care merge la piața să aibă așa ceva. Asta până când am văzut “sursele”: în zilele de weekend sunt mulți comercianți în piețele (aici din nou în sensul de parc) centrale ale orașului cu câte un cerșaf pe care sunt felurite produse: eșarfe, curele, carcase de telefoane, genți “de firmă” etc. Mai mult decât atât, magazinul oficial Louis Vuitton pe de Vio Roma (poate or fi mai multe, nu știu) este închis tot pe motiv de tencuieli, zugrăveli și alte asemenea.

Deci nu încape îndoială că m-am înșelat și chiar eram curioasă: care o fi cel mai falsificat brand din lume? Căutând despre Louis Vuitton, am aflat că doar 1% din gențile cu celebra siglă sunt originale. Și atunci de ce ți-ai mai cumpăra originalul? Pentru că eu deja văd toate gențile LV ca fiind de duzină. Puțini sunt probabil care știu cum se deosebesc falsurile de originale…parcă ceva ce ține de căptușeala interioară, după cum știam dintr-un episod din Sex and the City. Deci, până îți arăți căptușeala, ești din categoria de duzină, așa că, după mine, mai bine te lipsești de tot…deși poate în România ar face senzație chiar și un fals! Sssst, nu mai ziceți la nimeni că poate îmi cumpăr și eu… sau poate vrea cineva un astfel de suvenir “de firmă”?

2 Responses to “Un oraș plin de Vuittoane”

  1. Cor Neliu Says:

    Sis, te rog sa-mi aduci si mie o… vutoana, sa-mi pun niste maruntisuri de la masina, care stau aruncate prin portbagaj🙂 (ai retinut, o vutoana de masina…).
    In alta ordine de idei, cum stau macaronarii cu masinile? Ce se vede pe strada? Scumpe?… dacii ai vazut pe acolo?

    • Cristina Says:

      Eee, dacă cineva citea pe blog, vedea și Dacia de Iași pe care am pozat-o pe lângă un parc.
      Stau bine cu mașinile, majoritatea Ford și Fiat, bineinteles. Stau bine și cu parcările, pe lângă cele subterane (pe alea nu le-am vizitat), bulevardele mari au câte 2 străzi micuțe cu sens unic care merg în paralel cu strada mare și sunt special pentru parcări…și uneori și bulvardul are câte o banda pentru parcări pe fiecare sens…în total 6 șiruri pe care se poate parca pe lângă un bulevard, și pline mai mereu…


Leave a Reply

