Rivarolo

Sâmbătă am vrut să văd Castelul Ducale d’Agliè. Nu se ajungea chiar complicat, trebuia să iau trenul cam o oră până la Rivarolo și apoi să merg cu un autobuz (local) cam 6 km până la castel. Din păcate, transporturile m-au trădat din nou: dacă din Torino până la Rivarolo sunt trenuri din 30 în 30 de minute, autobuzele acelea “locale” sunt doar 2 pe zi…iar eu am nimerit pe undeva pe la mijloc. Aveam eu puterea să merg 6 km până acolo, dar nu știu cine mă ducea înapoi după aceea, că 12 km e prea mult pentru mine.

M-am plimbat puțin prin orășel, am mâncat o înghețată bună, am fotografiat munții și apoi m-am întors. E foarte ciudat, pentru că orășelul este la șes și imediat în apropiere încep munții…de obicei te aștepți ca în preajma munților să fie dealuri, dar pe-aici nu, trecerea se face brusc. Ți se pare că munții ăia pe care îi vezi sunt la televizor, că n-ar avea cum să fie așa aproape de tine.

Vremea a fost și ea tare ciudată: dacă înghețata am mâncat-o pe la 25 de grade, imediat după aceea s-a înnorat, apoi a plouat, apoi a plouat cu soare, apoi a fost grindină, apoi grindină cu soare(?!!) și când am ajuns și eu în cameră era o furtună în toată regula cu tunete și fulgere.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

