Plimbare

Aproape a trecut săptămâna și nu v-am zis ce am făcut duminică. Am terminat traseele din broșură, așa că nu prea mai am ce face duminica. Pentru că vremea nu era prea bună să merg în Parcul Valentino, am mers în centru. Acolo, deși am mers de cel puțin 10 ori, pot să descopăr mereu ceva nou. Ca de exemplu…

…un jongleur foarte talentat care s-a jucat la propriu cu focul, nu oricum, ci pe o roată…

…alți protestatari care îl vor pe Berlusconi “măturat”…

…pete de culoare rămase de pe urma sărbătorii celei mari…

…o mașină cum n-am mai văzut până acum…

…un castel pe care l-am mai văzut, dar din acest unghi părea cu totul altul…

…biserica San Lorenzo…

…ștrengari.

Ce am tot ratat deși era chiar mărișor este Teatro Regio (Teatrul Regal), expresie a eleganței curții de Savoia. A fost ars în secolul XX și reconstruit. Cu ocazia sărbătorii Unificării, s-a ales și el cu un steag și cu slogan împotriva “președintelui” Berlusconi. În traducerea mea ar însemna “Președinte, nu lăsa leagănul artei să ne devină mormânt”. (Mihaela, zi-mi dacă e așa!)

Și am descoperit înghețata italiană în ultima vreme. Mi-am luat prima dată în seara muzeelor (după aproape 2 luni de stat aici!!! ce să fac, prin centru duminica sunt cozi infernale la înghețată când e vreme bună) și de atunci îmi tot cumpăr. Duminică mi-am luat de la un magazin din cartier o înghețată pe care ei o numesc “medie”; așa arăta după câteva minute de mâncat din ea…

…și așa când deja nu mai puteam…și acum mai am în congelator puțin🙂 Adevărul e că în cornet nu era nimic, dar era pe dinafară destul! Noroc de linguriță că am reușit să păstrez lucrurile sub control (foarte fain că chiar și la înghețata la cornet îți dau/îți iei linguriță).

PS. Dacă ați fost pe aici și mai aveți sugestii cu ce aș putea vedea prin apropiere, vă aștept în secțiunea de comentarii.

4 Responses to “Plimbare”

  1. ina Says:

    Piata Vittorio Veneto. Cred ca pana pe 30 martie(sper sa nu ma fi inselat la data) expozitie de ciocolata😛

  2. Mihaela Alexandrescu Says:

    Cum arata inghetata aia….. Oricum ma bucur ca vezi atatea lucruri si nu te plictisesti. Ramai cu o experienta frumoasa la urma urmei desi dorul de casa….

    • Cristina Says:

      Încerc să nu mă plictisesc prea tare, că oricum mă plictisesc! Acum cu chiu cu vai reușesc să găsesc aspecte pozitive în statul aici, poate când o sa fiu acasă, privind în urmă…


Leave a Reply

