Italia de Ciocolată

Cu ocazia Zilei Unificării a avut loc la Torino și o ediție a evenimentului CiocolaTo, târg de ciocolată.

Ne-am învârtit și noi pe acolo, dar nu am cumpărat nimic…nu săriți, dar nu prea suntem noi cu ciocolata, eu cel puțin nici când eram mică nu prea mâncam.

Atracția principală a târgului era, însă, Italia de Ciocolată: o sculptură făcută din 14 tone de ciocolată. Alte date (din nou în traducerea mea liberă): 13.5m lungime, 10 artiști sculptori, 1500 ore de muncă, 20 de regiuni cu 20 de monumente (chiar și un Mole Antonelliana).

This slideshow requires JavaScript.

One Response to “Italia de Ciocolată”

  1. Cor Neliu Says:

    … aici trebuia sa fiu eu, gatam cel putin cateva regiuni, cu tot cu tot cu monumente🙂. O ciocolata buna e ca si o femeie, trebuie… gustata putin cate putin, pana la epuizare. Am fost, sunt si voi fi fan Cioco de calitate.


Leave a Reply

