Milano – Castelul Sforzesco și Santa Maria delle Grazie

Castelul Sforzesco este printre cele mai mari din Europa, fostă rezidență a ducilor de Milano. Acum găzduiește câteva muzee locale, dar și câteva piese celebre: un manuscris al lui Leonardo da Vinci și ultima sculpură a lui Michelangelo, Rondanini Pietà…nici nu știam eu când citeam “Agonie și extaz” că o să am așa curând drum prin Italia. Din păcate nu am intrat să o văd, pentru că am fost în mare fugă toată ziua.

Biserica Santa Maria delle Grazie găzduiește o operă încă și mai celebră pe care cu siguranță mi-aș fi făcut timp să o văd. E vorba de controversata Cina cea de Taină a lui Leonardo da Vinci. Vizitarea operei se făcea, însă, doar cu programare și costaaaaa mult (cam 25 euro parcă văzusem pe un site), dar cred că își merita banii.

Leave a Reply

