La cerere (1)

Am primit solicitări/curiozități și m-am hotărât să le răspund.

Mama mea, de exemplu, vrea să știe cum sunt clădirile obișnuite: casele, blocurile, intrările în blocuri, interioarele. Nu am ajuns la interioare, că nu m-a primit nimeni deocamdată  în casă, dar pot să vă arăt câteva exterioare. Blocurile din fotografii sunt din centru, iar casele sunt de pe colină și dintr-un parc de lângă Universitate unde mănânc în pauza de prânz. N-am lăsat deoparte nici clădirile mai urâte, pentru că nu vreau să arăt cât de frumos e, ci doar cum e…obiectivitate înainte de toate🙂.

Majoritatea blocurilor sunt, într-adevăr, frumoase, fie că sunt ele în stil clasic sau modern…cum zicea Iri au stil băieții.

Casele sunt … imense, majoritatea nu știu dacă sunt vile foarte mari sau blocuri mai mici.

P.S. Dacă mai aveți alte curiozități, decente și realizabile, puteți să-mi comunicați. Dar repede, că mai am doar 11 zile de stat  aici (da, încă le mai număr).


Leave a Reply

