Italienii și moda

În ceea ce privește ce se poartă, italienii sunt cu mult înaintea nostră. Și nu refer aici la geniți, fuste, rochii, ci, punctual, la pantalonii băieților.

De exemplu, la noi băieții poartă pantalonii astfel încât să se vadă 1-2cm din lenjeria intimă, evenual de firmă, eventual să se vadă și firma. Aici trebuie să se vadă 5-6cm și în loc de bata cu firma, un omuleț de zăpadă din desenele animate…totul purtat de un mare șmecher, bineînțeles.

Am văzut și câteva (4-5) cazuri extreme, în care pantalonii nu mai stau pe șolduri, ci sub șolduri. Este un mister pentru mine cum se țin pantalonii ăia , pentru că stau undeva sub fund, unde nu mai sta nimic în calea gravitației…or fi lipiți, cine știe? Oricum, atât de tare m-a surprins, mai ales când s-a repetat și la alte persoane “moda” asta, încât am făcut, riscându-mi practic viața, o poză gen paparazzi a persoanei în cauză. Și nu judecați din perspectiva culorii pielii, pentru că celelalte persoane pe care le-am mai întâlnit în “situația” asta (jenantă, părerea mea) erau chiar blonduțe.

4 Responses to “Italienii și moda”

  1. irinel Says:

    Unde-ti fug ochii, conita? Si in tara si in Italia?? Las’ ca-mi vii tu acasa!!!

  2. Cristina Says:

    Interes pur profesional…documentare pentru blog🙂

  3. Ciprian Says:

    Nu e greu de ghicit ce sta in calea gravitatiei.🙂

    PS: Frumos Blog. Si salutari, tie si lui Irinel.


Leave a Reply

