La cerere (3)

La solicitatea Patriciei, vă spun câteva cuvinte despre parcările din Torino.

De exemplu, asta e parcarea exterioară Universității. Din câte știu, e împărțită și cu filiala General Motors care e pe aproape, că altfel nu prea îmi imaginez că atâția studenți ar avea mașini.

Vă mai ziceam că fiecare bulevard are câte două străzi paralele speciale pentru parcări…

Mai sunt și unii care parchează ca nesimțiții, în plină stradă…

…dar și unii foarte curtenitori, care rezervă locuri de parcare special pentru doamne…

…și mai sunt și parcări speciale pentru motociclete și scootere.

Am găsit și mult-căutatul aparat de taxat pentru parcări (doar în zonele centrale am găsit acest tip de aparat, deci bănuiesc că în rest sunt gratuite)

Deși parcările sunt foarte multe, ele sunt mai tot timpul pline. Am observat că torinezii sunt foarte buni șoferi și reușesc să parcheze în cele mai strâmte și imposibile locuri, astfel încât mașinile din parcări sunt foarte apropiate. Cât de? …Cam atât:

Eee, lasă că așa pot și eu!

One Response to “La cerere (3)”

  1. Dani varu Says:

    Sunt lasate fara frana de mana pentru a profita la maxim de marcajul de parcare.


Leave a Reply

