Museo d’Arte Orientale

Am profitat din nou de o reducere (cu ocazia săptămânii Culturii în Torino) și am vizitat Muzeul de Artă Orientală. Mi s-a părut întotdeauna fascinantă lumea orientală, dar nu am știut până acum că diferă atât de mult arta de la o regiune la alta.

Așadar, grădini orientale…

..instrumente muzicale orientale pe care puteai să le și încerci…

…zona Gandhara (Afganistan, Pakistan)…

…India…

…Asia de sud-est (Thailanda, Birmania, Vietnam, Cambogia)…

…China…

…Japonia…

…Himalaya (Tibet, Nepal)…

și câteva scrieri din Islam(nefotografiate).

De fapt, eu n-am pozat nimic, că mi-am uitat aparatul foto în cameră. Mersi Alexandra pentru poze.

Leave a Reply

