Cadou hand-made

Am fost foarte necăjită că, deși am fost în Italia 3 luni, nu am găsit să îi cumpăr soțului meu ceva cu AS Roma, echipa lui favorită de fotbal. Ca să mă recompensez acumva, mi-a venit ideea să îi împletesc un fular cu sigla echipei…că e oricum și folositor. În plus, consider că e un cadou foarte prețios ceva lucrat cu propriile mâni și cu proprii neuroni, că modelul siglei mi-a solicitat și așa ceva. Plus că nu mai împletisem de când eram mică (pentru păpușele), așa că a durat puțin și să îmi amintesc fiecare dintre etape.

Dovada:

Și rezultatul (fotomodelul e puțin timid):

One Response to “Cadou hand-made”

  1. Patricia Says:

    de fapt fotomodelul a vrut sa scoata in evidenta frumusetea fularului si de aceea s-a ascuns.


Leave a Reply

