Nu mai e timp să ne bucurăm…sau mai e?

Ce să zic…îmi place noua melodie Holograf cu Angela Gheorghiu. E melodia noastră de “cod galben”, am ascultat-o de zeci de ori la Europa FM în lungul drum până la București și mai ales înapoi. Totuși, mi se pare că videoclipul nu are nimic de-a face cu ce vrea să transmită piesa, cu textul ei care e atât de profund și  sensibil. Faceți exercițiul să îl priviți fără să ascultați melodia, o sa ziceți că e cea mai optimistă melodie ever. Toată lumea zâmbește larg, chiar și textul de pe bilețel zâmbește. Lăsând la o parte apostroful, care e’ în plus, care e sensul zâmbetului? Deci până la urmă avem timp sau nu?

3 Responses to “Nu mai e timp să ne bucurăm…sau mai e?”

  1. Mihaela Alexandrescu Says:

    Melodia este reusita insa eu nu suport vocile de opera. Tin minte ca nu am agreat foarte tare nici combinatia Felicia Filip – Iris. Intr-adevar, versurile sunt foarte frumoase. Avem timp din belsug doar ca ni-l organizam prost😀

  2. mama Says:

    Orice melodiae Holograf imi place si asta la fel ca si celelalte ma sensibilizeaza.Sincer cu cei 3 baieti pe care-i are Dan Bitman sunt sigura ca nu mai are timp…dar pina aici si pina a compune melodia asta cit de mult timp a dedicat el iubirii(se stie ce crai a fost). Melodia nu e trista iar videoclipul e zimbitor tocmai pentru a da o nota de optimism celor pe care il vad si sa ne dea speranta ca avem intr-adevar timp pentru a ne bucura si a iubi.Ca sa iubesti nu cred ca-ti trebuie timp,iubirea o simti sau nu, ea te insoteste oriunde sau nu…asa ca raspunsul meu e optimist: avem timp sa ne bucuram numai sa vrem asta.


Leave a Reply

