Clătite cu Finetti și nuci

Prima oară în viață când am fost la București (asta era la 20 de ani🙂 )am mâncat cele mai bune clătite din viața mea în Gara de Nord, umplute cu finetti și nuci. După câteva luni, când am trecut din nou pe acolo, nu am mai găsit locația cu pricina…maaaare dezamăgire.

Am încercat de curând și acasă și au ieșit foarte bune. Totuși, nu așa de bune ca acelea. Probabil după o noapte întreagă de mers cu trenul, totul are un gust mai bun.

 

 

4 Responses to “Clătite cu Finetti și nuci”

  1. roberts Says:

    Doamneeee, ce pofta mi-ai facut! Si sunt si la cura de slabire:d

  2. Alex Says:

    o adevarta delicatesa!
    merita incercat.. un desert rapid si gustos!


Leave a Reply

