Puzzles (1)

La finalul anului trecut mi-am găsit o pasiune în a face puzzle-uri. Am început cu unul de 1000 de piese să văd cât e de complicat. E nevoie, într-adevar, de muultă răbdare, dar dacă poza de final nu are zone mari monotone nu e chiar complicat. Am vrut chiar să trec la un nivel mai avansat, doar că puzzle-urile de 2000 de piese și mai sus sunt făcute doar de anumite firme străine și prețul e pe măsură, așa că am renunțat.

Cam așa procedez eu (pozele sunt făcute ba cu lumină naturală, ba la bec, pentru că le făceam pe măsură ce mai lucram la el):

This slideshow requires JavaScript.

Am să revin cu o postare despre ce fac cu un puzzle după ce e terminat.

5 Responses to “Puzzles (1)”

  1. roberts Says:

    si multa, multa rabdare dar si imaginatie iti trebuie pentru asa ceva!:)

  2. Mihaela Alexandrescu Says:

    Mi se pare foarte tare. Bravo. Cam cat costa un astfel de puzzle?

  3. Puzzles (2) | Jurnal. Simplu jurnal Says:

    […] Revin (se pare că după un an și jumătate!!!-pozele sunt făcute de atunci)  cu ce se întâmplă cu un puzzle după ce e terminat. […]


Leave a Reply

