Apropos de puzzle-uri…

Și că tot veni vorba de puzzle-uri, aseară am început unul pe la 10 și jumate seara. În instrucțiuni scria că o să dureze cam 30 de minute, doar că noi am reușit să în terminăm cam în două ore și jumătate. Adevărul este că nu prea am lucrat eu, ci am fost mai mult cu indicațiile. Să vă arăt niște etape.

Astea ar fi piesele

Primele etape...

Am și mâncat ceva bun...

Se pare că are și picioare...

Și alte chestii de susținere...

S-a lăsat și cu vărsare de sânge...

Apoi am întors-o...

I-am montat pe protagoniști...

Și apoi ne-am apucat de jucat, așa că am uitat să facem o poză la puzzle-ul complet.

LA MULȚI ANI, ARMAND!

Și pentru că nu ne-au mai rămas bani de felicitare, ne semnăm aici: Irinel, Cristina, Ana, Daniela, Andreea, Emi.

 

 

5 Responses to “Apropos de puzzle-uri…”

  1. Irinel Says:

    Micii elfi si-au facut treaba!😀

  2. Armand Says:

    Bravo elfii mei! Mos Armand e fericit!

  3. patricia Says:

    Va dati seama daca voua v-au luat 2 ore sa-l faceti cat i-ar fi luat lui Armand=))))….multumim!

  4. Agentii imobiliare Says:

    ah ce tare :)) fotbal de masa :)) cat ati dat pe el??


Leave a Reply

