Ce mai fac plantele?

Arată cam așa:

Haaa, glumă. Astea sunt luate gata mari, în ordinea apariției cimbrișor, rozmarin și pătrunjel.

Plăntuțele mele sunt încă la început:

Busuioc

Busuioc pitic, care e cel mai mare🙂

Tarhon, nu au ieșit multe, dar sper să crească bine

Oregano, chiar nu mă prind de ce sunt așa de blege…

Cimbru, astea le-am stricat eu când am presat puțin pământul din ghiveci …am să mai pun niște semințe

Pătrunjelul creț, începe să aibă frunze crețe

Sper să mai am ce să vă arăt și peste câteva săptămâni.

One Response to “Ce mai fac plantele?”

  1. Arome Si Gusturi Naturale Says:

    Buna Cristina,

    Ce-ti mai fac plantutele ? Au mai crescut de cand ai postat topicul acesta ? Daca cumva una ditre plante nu creste cat sa poti folosi din ea, atunci te invitam sa vezi plantuele cultivate de noi. Daca esti din Bucuresti putem sa-ti le livram acasa sau sa le ridici gratuit, fara costuri de livrare suplimentare. Pentru detalii te invitam pe pagina noastra de FB cu acelasi nume sau pe http://www.milleniumrom.ro


Leave a Reply

