M-a făcut mama artist

Ați auzit de emisiunea asta de la Prima TV? Ca să fiu sinceră nu am urmărit-o mereu, nu-mi place prezentatoarea, nu-mi place sistemul de vot, nu-mi place să mamele au un rol atât de mare în eliminarea concureților. Dar de puținele dăți când am nimerit câteva minute pe acolo am rămas pur și simplu uluită de vocile copiilor. Chiar dacă a fost un an al competițiilor de voci, aș putea spune că reprezentațiile copiilor de la această emisiune le-a întrecut cu muuult pe a celor de la X Factor și poate și pe cei de la Vocea României. Pur și simplu stai și te întrebi unde i-au găsit și cum de nu s-a auzit de ei până acum.

După cum vă ziceam, mi-a părut tare rău că formatul emisiunii și organizarea nu a fost deloc atractivă, astfel încât nu cred că au fost foarte urmăriți și e mare păcat. Nici măcar finala de aseară nu a fost în direct. Și totuși câștigătorul a fost desemnat prin voturi ale telespectatorilor. Cum oare au rezolvat-o? Ori a fost mânărită treaba și câștigătorul s-a hotărât din start, fără să se mai țină cont de voturi, ori s-a filmat câte un final în care fiecare concurent (din cei 5 finaliști) a fost declarat pe rând câștigător. Cât de penibil ar fi asta? Păcat de ei. Nici nu știu dacă să îi critic sau să îi laud pe cei de la Prima. Au totuși meritul de a fi descoperit niște talente imense, dar vina de a-și fi bătut joc de ele. Vorba reclamei “românii încep o treabă, dar nu o mai termină”.

Nu am văzut toate melodiile pe care le-au cântat, dar din ce am văzut mi-ar fi fost foarte greu să aleg între Angela și Alexandra. Inutil să spun că nu a câștigat niciuna dintre ele.

13 Responses to “M-a făcut mama artist”

  1. Irinel Says:

    Si cea mai tare faza: castigatorul va avea onoarea de a-l intalni pe………JUSTIN BIEEEEEEEBEEEEER !!!! Oh, yeah!

  2. Mihaela Alexandrescu Says:

    Si eu la inceput am zis ca in mod clar as desemna-o castigatoare pe Alexandra. Apoi Angela a cantat si mi-a placut mai mult. Nu canta neaparat mai bine (la nivelul lor nici nu stiu daca se poate canta si mai bine de atat) insa avea acel ceva care m-a atras la vocea ei. Am ramas masca atunci cand am vazut ca n-a castigat niciuna dintre ele. Nu m-am asteptat deloc. Oricum, incredibile voci, absolut incredibile. Mai tari ca la Vocea Romaniei.

  3. Oliviu BUJOR Says:

    Mi-a plăcut Angela și încă-mi mai place.
    Cunosc pe cineva ce deține informații din interior, și am să încerc să-l descos pentru a afla secretul finalei…
    Dacă-mi va “da din casă”, am să-ți zic și ție diseară… cel târziu mâine.

  4. Cor Neliu Says:

    Stimabilo, hai sa-ti scriu si eu cateva randuri, referitoare la articolul tau, asta… ca sa ma bag si eu in seama. Deci:
    – mai intai, ca sa fim in clar, eu nu am urmarit 5 sec din aceasta faimoasa emisiune, am vazut reclama care i s-a facut, da nu ma omor dupa genul asta de emisiune-concurs.
    – ce ai scris tu mai sus (ca nu ti-a placut prezentatoarea, camera-manul, etc) sunt pareri personale, poate alta persoana a avut satisfactie maxima privind (macar rudele concurentilor).
    – din cate stiu eu, copiii au voci mai curate decat adultii, dar o parte din vocile auzite la acest concurs se vor pierde cu trecerea anilor. Ca avem talente cu carul, nu cred ca e un secret, greu e sa le scoti la iveala (asta inseamna BANI INVESTITI; si cum marea majoritate a parintilor nu-i au…).
    – prea esti pesimista (ca s-au facut manareli, ca asa si pe dincolo, desi nu cred ca ai argumente); bine ca prin acest concurs au mai fost scosi in lume acesti copii, pentru unii din ei poate va fi de bine, va fi o rampa de lansare spre lumea muzicala. Asa ca… mai bine uita-te la mesterii bucatari, ca sa mai prinzi cate un secret din bucatarie🙂.
    Cu consideratie, acelasi de ieri, azi si maine, sper, Big Brother de Galati.

    • Cristina Says:

      Evident, tot ce scriu pe blog sunt păreri personale: ce-mi place, ce nu-mi place, ce-mi stârnește o revoltă sau o satisfacție sau o admirație. Emisiunea asta, puțin cât am urmărit-o, mi-a oferit din toate.
      Măcar ascultați cele două melodii pe care le-am pus. E mai mult decât voce clară, e talent dar și tehnică vocală, care se obține cu multă muncă.

      • Mihaela Alexandrescu Says:

        Ai dreptate. Plus ca la 15 ani vocea e aproape una de adult, nu e ca si cum canta asa la 5 ani. Mi se pare ca au fetele astea o tehnica pe care n-am mai intalnit-o la alti concurenti la concursurile de muzica. Pacat ca a fost un concurs asa putin promovat. Pana la urma tot publicul a ales deci degeaba faza cu m-a facut mama artist. Sau in fine, asa spun ei ca publicul🙂

    • Oliviu BUJOR Says:

      Cor Neliu, Să știi că televiziunea-i plină de mânăreli. Și am argumente pentru asta… dar nu-mi permit să le dezvălui.
      Persoanele, care nu au avut contact cu televiziunea ~ presa (mass-media) decât ca și “consumator de presă”, simt mânăreala dar nu pot argumenta decât ceea ce-i face să creadă (ceea ce a făcut Cristina).
      Cunosc atât concurenți de la “Românii au talent”, “Vocea României”, “M-a făcut mama artist” cât și oameni ce stau în spatele camerelor de luat vederi de la diferite posturi (mai mult locale – Galați dar și câteva naționale) care mi-au povestit multe fapte din televiziune dar care nu se văd la televizor.

      • Cor Neliu Says:

        Stimate Oliviu, pentru ca traiesc in Romania de 54 de ani, sunt convins ca si in televiziune, ca in oricare alt mediu, se fac si se dreg multe si nevrute; doar ca, neavand probe, nu comentez nici pro, nici contra. De multi ani mi-am dat seama ca nu America, ci Romania este “tara tuturor posibilitatilor”.
        Cat despre afirmatia d-tra ca “am argumente pentru asta… dar nu-mi permit să le dezvălui”, de ce sa nu le spui?… ca doar n-or fi secrete de stat, sa apara mascatii pe la usa.
        In rest, de la mine inima buna.

  5. Samira Says:

    E o emisiunea marca prima tv , la ce te asteptai ?

  6. Samira Says:

    *emisiune


Leave a Reply

