Ce am mai făcut

Nu am mai scris de ceva vreme și tot am așteptat un motiv destul de bun și interesant ca să mă apuc din nou de postat. Motivele sunt de fapt mai multe și mai mici și le veți vedea pe parcurs.

Ca să zic pe scurt ce am mai făcut…

DSC_4108 (Large)

DSC_4645 (Large)
JPEG Image (204607) (Large)

DSC_6721 (Large)

DSC_0028 (Large)
DSC_7002 (Large)

E mai greu acum și din punctul de vedere al timpului. Un job de la 9 la 6 te face să reconsideri serios cum îți petreci timpul liber. Am să încerc totuși să îmi fac timp și pentru blog … măcar ca să vă mai arat ce poze am mai făcut🙂

2 Responses to “Ce am mai făcut”

  1. Irina Says:

    Ne-ai lasat in ceata… Bebelusul e al tau sau ai fost nasica ?


Leave a Reply

