Poze de la munte

Avem un aparat foto destul de bun, e un Nikon D90 cu obiectiv 18-105mm f/3.5-5.6G. Nici mie nu-mi spun prea mult cifrele astea, dar prețul mi-a spus că ar fi bun (să nu înțelegeți greșit, nu l-am luat după preț, ci după ce am întrebat 2-3 prieteni care se pricepeau). Din păcate, nu am avut timp să “învăț” să fac fotografii așa cum mi-ar plăcea, așa că pozele bune ies doar uneori și din întâmplare. Așa teoretic știu ce buton face ce face, dar mai am multe de învățat. Sper să reușesc să îmi găsesc timp pentru asta până la următorul concediu.

Astea sunt din vara trecută, de pe la munte. Zona Vâlcea, Transfăgărășan, Transalpina.

DSC_4432 (Large)

DSC_4459 (Large)

DSC_4468 (Large)

DSC_4477 (Large)

DSC_4489 (Large)

DSC_4595 (Large)

DSC_4625 (Large)

DSC_4637 (Large)

DSC_4641 (Large)

DSC_4665 (Large)

DSC_4828 (Large)

DSC_4918 (Large)

DSC_5077 (Large) DSC_5183 (Large)

DSC_5201 (Large)

DSC_5246 (Large)

2 Responses to “Poze de la munte”

  1. Oliviu BUJOR Says:

    Trebuie să mai exersezi la capitolul compoziție/încadrare. îmi place foarte mult a unsprezecea. fotografie… Aia cu podul.

    • Cristina Says:

      Bine, eu vreau sa invat mai intai cum e cu apertura, ISO si alte cele. Sunt ceva tutoriale ori ceva bun de citit despre asta pe net?


Leave a Reply

