Mărțișoare hand-made

Anul acesta am încercat ceva nou: am făcut mărțisoare hand-made. Ideea a fost a unei colege de serviciu care a propus să facem o surpriză băieților din firmă. Așa că am făcut, multe din nou pentru prima oară în viață, mărțișoare. Apoi le-am dat băieților printr-o tombolă, ca să nu apară favoritisme și complicații.

Am folosit plastilină Play-Doh și Amos iClay care se ususcă și întărește după modelare, fără să fie nevoie de coacere. Am mai folosit lipici, hârtie colorată, canafuri, capsator. Câteva modele/tutorale după care am lucrat:

http://mariucahomemade.wordpress.com/category/martisoare/
http://cameliaminisan.blogspot.ro/2012/02/martisoare-fimo-2012.html#axzz2NhzWEDEt


Eu zic că a ieșit frumos, pentru niște începătoare:

DSC_0158 (Large)

DSC_0104 (Large)

DSC_0096 (Large)

DSC_0095 (Large)  DSC_0015 (Large)

DSC_0016 (Large)

 

Leave a Reply

