Legume cu parmezan

Vă spusesem că nu am stat degeaba cât timp nu am mai scris, așa că am de recuperat și în ceea ce privește mâncărurile (am făcut poze frumușele și de asta țin să vi le zic). Așadar, încep cu Legume cu parmezan.

Ingrediente:

500g fasole verde (eu am luat congelate)
150g ciuperci
200g roșii
50g bacon
1 ceapă
½ linguriță cimbru
½ linguriță oregano
150ml supă (sau apă)
40g parmezan
sare și piper

Preparare:

Păstăile se spală și se curăță (dacă sunt proaspete, congelatele sunt deja pregătite). Se taie cuburi ciupercile, roșiile, ceapa. Baconul se taie felii. Se prăjește/topește baconul câteva minute în ulei încins. Se adaugă apoi ceapa. După câteva minute se pun și celelalte legume. Se condimentează cu sare, piper, oregano și cimbru. Deasupra se toarnă supa și se lasă la fiert 10-15 minute până se înmoaie legumele. Se servește cu parmezan ras.

DSC_4225 (Large)

Leave a Reply

