Campania mea (1)

Anul trecut în primăvară am participat la prima campanie vALLuntar. Lucrurile decurgeau cam așa: editura ALL dădea cărți unor bloggeri doritori, aceștia scriau recenzii ale cărților pe blogul personal și pentru comentariile primite la această postare se adunau minute de volunariat. Angajați ai editurii urmau să facă în diferite case de copii sau centre de plasament atâtea minute de voluntariat câte se strângeau. Campania a fost un succes, adunându-se un total de 200 de ore de voluntariat.

Primăvara asta campania a avut a doua ediție și am vrut să particip din nou. Acesta era un alt motiv pentru care am început să scriu din nou pe blog. Din păcate, din cauza pauzei pe care am făcut-o, blogul meu nu a fost eligibil pentru campanie. Într-adevăr, regulile spun că trebuie să scrii măcar o postare pe săptămână ca să fii acceptat, doar că și anul trecut am avut o perioadă de pauză în timpul iernii și totuși am fost acceptată, deși regulile erau aceleași. Am fost foarte necăjită că nu m-au acceptat, mai ales că anul acesta campania era una ecologică: la fiecare 15 comentarii urma să se  planteze un copac.

Și din motivul acesta mi-am propus să îmi fac eu propria campanie vALLuntar.

Cărți de la Editura ALL am o grămadă, pentru că, la urma urmei, campaniile de genul acesta sunt în principal de marketing și au avut efect și asupra mea. Despre cărți ce să zic, unele sunt mai bune, altele sunt cam ușoare, unele sunt mai sensibile, altele cam infantile. Am ales pentru “campanie” una care mi-a plăcut atât de mult încât i-am făcut o recenzie, chiar dacă în perioada în care am citit-o nu mai scriam pe blog. Am să revin cu o postare dedicată cărții, pentru că merită; așa că, stay tuned…

Cărțile mele de la ALL

Cărțile mele de la ALL

One Response to “Campania mea (1)”

  1. Campania mea (2) – Mărturia de Anita Shreve | Jurnal. Simplu jurnal Says:

    […] Nu vă propun vreo temă pentru comentarii, puteți să îmi lăsați ce mesaj doriți. Dacă strâng 15, plantez un copac […]


Leave a Reply

