Ce mai văd/ce mai fac

Iar a trecut o lună şi n-am mai scris pe blog. Nu-mi găsesc timp. Sau poate doar nu mi-l organizez bine, cum zicea Mihaela.

Dacă stau să mă gândesc mai bine, cam asta mai fac eu cu timpul meu în ultima vreme:

  • M-am uitat la Game of Thrones. E un serial bunicel, nu cel mai bun pe care l-am urmărit, dar te prinde. Parcă se întâmplă lucrurile un pic prea lent, dar și atmosfera e importantă.
  • Am început să mă uit și la Bunheads. E foarte simpatic. La început mi se părea că glumele sunt puțin exagerate, dar o dată ce pricepi că tocmai ăsta e stilul serialului te prinde irecuperabil.
  • Am citit Legături primejdioase de Choderlos de Laclos. Nu mi-a plăcut, dar nici nu m-am lăsat. 500 de pagini, în speranța că renumele ei nu e chiar degeaba. Da, să zicem că pe la final s-a mișcat în sfârșit ceva-ceva. Am vrut să mă uit și la film, așa cum fac de obicei la cărțile care au ecranizări. M-am uitat la trailerul filmului din 1988 și mi-a ajuns. E așa …sinistru. Da, știu că e un film foarte bun (7.6 pe imdb), dar e creepy rău! Poate peste ceva vreme o să mă uit (așa am zis și de Lincoln, că o să mă uit altă dată, dar nu cred să mă plictisesc vreodată așa de tare încât să mă întorc la el, deocamdată timpul meu e mai prețios de atât).
  • Alt motiv pentru care nu am timp e că ne jucăm mult și multe. Serile de weekend ni le ocupăm cu boardgames, dimineața ne trezim la 11-12 și până facem ceva treburi casnice, weekendul e gata. Pe parcursul vremii am trecut prin:  Catan, Saboteur,  7 Wonders, Dominion, Small World, Munchkin, Dixit, Elder Sign, Chez geek, Ticket to ride, Lords of Waterdeep, Activity, Pandemic. Dacă vă interesează vreunul cum se joacă sau ce-i de capul lui, just ask.